Известие

Collapse
No announcement yet.

Чип тунинг на Alfa 159 1.9 JTDm 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чип тунинг на Alfa 159 1.9 JTDm 16V

    Да попитам за мнения и впечатления от чипосване на Alfa 159 JTDm 1.9 16V?

    За и против чипосването?

    И най-вече, има ли разлика между DigitalTuning и BlackAngels и кой препоръчвате?

    Ако модераторът прецени, моля да ме премести в техническия раздел. Постнах тук, тъйкато въпросът ми е конкретно за 159-ка.
    ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
    ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
    Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
    Alfa Romeo 4C

  • #2
    Екстрийм
    няма вече Алфи, няма вече тръпка...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vassil.tzanev Покажи съобщение
      Да попитам за мнения и впечатления от чипосване на Alfa 159 JTDm 1.9 16V?

      За и против чипосването?

      И най-вече, има ли разлика между DigitalTuning и BlackAngels и кой препоръчвате?

      Ако модераторът прецени, моля да ме премести в техническия раздел. Постнах тук, тъйкато въпросът ми е конкретно за 159-ка.
      Където и да отидеш от двете места няма да сбъркаш...Ако на извънградско като изпреварваш стъпваш до долу педала (като мен) значи просто си слагаш чип няма какво да му мислиш, но ако си спокоен шофьор по добре ни се занимавай с глупости...И ако все пакрешиш да си сложиш нека чипът да бъде оптимален от към мощност и разход !
      Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 12:02.
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от vassil.tzanev Покажи съобщение
        Да попитам за мнения и впечатления от чипосване на Alfa 159 JTDm 1.9 16V?

        За и против чипосването?

        И най-вече, има ли разлика между DigitalTuning и BlackAngels и кой препоръчвате?

        Ако модераторът прецени, моля да ме премести в техническия раздел. Постнах тук, тъйкато въпросът ми е конкретно за 159-ка.
        Зааа чипосването....Но бъди много внимателен с избора си.
        sigpic
        Alfa Romeo 159 SW TI-ex
        Alfa Romeo Crosswagon 2007 Mercedes GLK350 2009
        http://www.facebook.com/VenturaGarage

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Където и да отидеш от двете места няма да сбъркаш...Ако на извънградско като изпреварваш стъпваш до долу педала (като мен) значи просто си слагаш чип няма какво да му мислиш, но ако си спокоен шофьор по добре ни се занимавай с глупости...И ако все пакрешиш да си сложиш нека чипът да бъде оптимален от към мощност и разход !
          лауууууул каква теория
          Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
          Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
          Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

          Comment


          • #6
            Така и така колегата отвори вапрос за тунинг. И аз искам да попитам разбиращтите има ли смисъл от спортен филтър за Jtdm.Същто така могат ли да се намерят спортни разпределителни валове .

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Guzzi Покажи съобщение
              Зааа чипосването....Но бъди много внимателен с избора си.
              точно затова пуснах тази тема, защото се опитвам да бъда внимателен и да подбера правилното. някой ще може ли да каже някаква съществена информация?!?
              ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
              ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
              Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
              Alfa Romeo 4C

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от vassil.tzanev Покажи съобщение
                точно затова пуснах тази тема, защото се опитвам да бъда внимателен и да подбера правилното. някой ще може ли да каже някаква съществена информация?!?
                При теб е хубаво да се махне и DPF-a

                Спортни валове за 16V JTD не съм виждал. За 8 волтовия има, но надали ще има голяма разлика.
                По-добре друга турбина, кулер и ремап
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                  При теб е хубаво да се махне и DPF-a

                  Спортни валове за 16V JTD не съм виждал. За 8 волтовия има, но надали ще има голяма разлика.
                  По-добре друга турбина, кулер и ремап
                  Ако някаде си видял 159-ка без DPF,моля да ми кажеш на кои е тя
                  sigpic
                  Alfa Romeo 159 SW TI-ex
                  Alfa Romeo Crosswagon 2007 Mercedes GLK350 2009
                  http://www.facebook.com/VenturaGarage

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Guzzi Покажи съобщение
                    Ако някаде си видял 159-ка без DPF,моля да ми кажеш на кои е тя
                    Хората, които извършват ремап на колата, могат да препрограмират ЕКУ-то така, че да няма проблеми с този филтър, след като се махне. Физически се маха в сервиз.
                    Иначе, доколкото знам, няма заводски 159 без DPF.
                    Неприятното след това е, че няма повече гаранция.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      и че ти пуше колата като локомотив
                      sigpic
                      днес съм в почивка ---

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                        и че ти пуше колата като локомотив
                        Ако е барутник че пуши и с 10 броя DPF

                        Спокойно колега, този филтър се слага, за да се свалят нормите на изгорелите газове, а не да спре саждите.

                        Аз на 407 съм виждал как махат FAP-a и слагат резонатор, след което колата тръгна доста по-добре. Пипнаха и софта, което е нормално при такава процедура. Пушеци и сажди нямаше след интервенцията. Важното е, че на човека му спестиха х 300 лв. допълнително при смяна на масла, поне толкова са го драли около FAP филтъра.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря за мненията, но честно да си кажа не получих отговор на въпроса си какви са отрицателните аспекти на чипосването, кое се натоварва повече и кое не, кои параметри във фърмуера се променят и в какви граници, кои норми са нормални и кои критични и т.н. Типично за момента, в който всички сме сега, почти всичко звучи много политически и нищо конкретно.
                          ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                          ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                          Alfa Romeo 4C

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от vassil.tzanev Покажи съобщение
                            Благодаря за мненията, но честно да си кажа не получих отговор на въпроса си какви са отрицателните аспекти на чипосването, кое се натоварва повече и кое не, кои параметри във фърмуера се променят и в какви граници, кои норми са нормални и кои критични и т.н. Типично за момента, в който всички сме сега, почти всичко звучи много политически и нищо конкретно.
                            турбинката ти се натоварва, някой ми беше казал 20% и се скъсява живота

                            има риск да ти се запуши DPF-a ако не е правилно направен ремапа

                            и мисля, че до там са проблемите.... промяната не е толкова драстична , че да натоварва прекомерно вече зверски издръжливите дизелови бутала и т.н. ... като цяло знаеш , че дизеловите двг са малко по-корави от към компоненти и метали
                            sigpic
                            днес съм в почивка ---

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                              турбинката ти се натоварва, някой ми беше казал 20% и се скъсява живота

                              има риск да ти се запуши DPF-a ако не е правилно направен ремапа

                              и мисля, че до там са проблемите.... промяната не е толкова драстична , че да натоварва прекомерно вече зверски издръжливите дизелови бутала и т.н. ... като цяло знаеш , че дизеловите двг са малко по-корави от към компоненти и метали
                              много благодаря!

                              а ти лично чипосал ли си я?
                              ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                              ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                              Alfa Romeo 4C

                              Comment

                              Working...
                              X